WinBooks logo
Let’s get you up and running with data from WinBooks

Modules

  • Finansiel rapportering

Category

  • CRM
  • Finans

Integration Type

  • On-Premise
  • Standard API

WinBooks

Integration

BrightAnalytics centraliserer alle data i en enkelt platform og giver dig mulighed for at kombinere disse tal i en uendelighed for at få indsigt i realtid i din organisations økonomi og forretningsresultater.

BrightAnalytics omdanner automatisk data fra WinBooks og ethvert regnskabs-, ERP- eller CRM-system til klare og interaktive dashboards, diagrammer og rapporter og skaber et visuelt lag oven på dine data.

Dette giver dig et komplet 360° overblik over din organisations resultater, og både finansielle og operationelle KPI’er kan tilgås når som helst og hvor som helst.

I BrightAnalytics er alle finansielle rapporter tilgængelige med det samme:

Og meget mere!

Om WinBooks

WinBooks’ regnskabs- og administrationssoftware er tilgængelig både lokalt og i skyen. Den modulære struktur omfatter en bred vifte af løsninger, der kan sammensættes i overensstemmelse med det ønskede automatiseringsniveau.

Foto Stefan Inslegers Euroglas
Vi har tjent prisen for pakken ind på få måneder.
– Stefan Inslegers, finansdirektør
Læs mere
logo flower

Forbindelse af værdifulde data

BrightAnalytics er allerede forbundet med mere end 300 applikationer, og der kommer hele tiden flere til! Fandt du ikke dit stik? Lad os vide det, så tager vi os af det med det samme!

  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics er den mest intuitive, pålidelige og hurtige ledelsesrapporteringsplatform, der dækker alle behov for ledelsesrapportering og konsolidering.

  • Hvilke rapporteringsmoduler tilbyder BrightAnalytics?

    BrightAnalytics, ledelsesrapporteringsplatformen, tilbyder 3 forskellige rapporteringsmoduler. Grundmodulet dækker finansiel rapportering og kan udvides med kontant- og/eller operationelle rapporteringsmoduler.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Opret forbindelse: BrightAnalytics forbindes med regnskabs-, ERP- og CRM-systemer og centraliserer alle data i BrightAnalytics-platformen.
    2. Rapporter: Standardskabelonerne i BrightAnalytics er klar til brug med det samme, men kan skræddersys, så de passer til ens behov.
    3. Analyser: Ledelsesrapporter og dashboards tilbyder et væld af oplysninger og giver straks klar indsigt i tallene for hele organisationen.
    4. Engagere: De klare rapporter bidrager til en bedre strømlinet forretningsstrategi og -udførelse og sikrer gennemsigtighed i virksomheden.

  • Hvordan tilslutter jeg BrightAnalytics til min pakke?

    Dette er kun muligt efter at have kontaktet en af vores kolleger i kundeservice. De danner bro mellem kunden og forretningsanalytikerne og sikrer, at forbindelsen mellem jeres pakker fungerer gnidningsløst.