Opdag konsolideringsværktøjet

Med BrightAnalytics bliver konsolideret rapportering en legemlig sag. Med et enkelt klik på en knap elimineres IC-transaktioner, der kan foretages konsolideringsregistreringer og medtages kapitalandele.

Konsolideringsværktøj BrightAnalytics - konsolideringsstrukturen

Konsolidering

Forskellige enheder, regnskabspakker, valutaer og forskellige regnskabsår? Forskellene udjævnes korrekt for at sikre en klar og pålidelig konsolideret rapportering.

Konsolideringsposter samt ekstra regnskabsposter er mulige i vores konsolideringsværktøj. Disse indtastes i systemet, f.eks. som afskrivning af goodwill, og skrives naturligvis ikke tilbage til kildedataene.

Product screenshot intercompany eliminaties 1

Elimineringer mellem selskaber

Konsolideringsværktøjet, der er en del af finansmodulet, registrerer automatisk koncerninterne posteringer og visualiserer disse koncerninterne forskelle i et overskueligt smartmap.

Elimineringer mellem selskaber udføres automatisk med et klik på en knap!

Opdag vores konsolideringsværktøj?

  • Hvad er konsolideret rapportering?

    Konsolideret rapportering viser tallene for alle virksomheder inden for gruppen sammen med de nødvendige elimineringer og konsolideringsposter imellem virksomhederne.

  • Hvad er finansiel rapportering?

    Finansielle rapportering giver indsigt i virksomhedens økonomiske tilstand.

  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics er den mest intuitive, pålidelige og hurtige ledelsesrapporteringsplatform, der dækker alle behov for ledelsesrapportering og konsolidering.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Opret forbindelse: BrightAnalytics forbindes med regnskabs-, ERP- og CRM-systemer og centraliserer alle data i BrightAnalytics-platformen.
    2. Rapporter: Standardskabelonerne i BrightAnalytics er klar til brug med det samme, men kan skræddersys, så de passer til ens behov.
    3. Analyser: Ledelsesrapporter og dashboards tilbyder et væld af oplysninger og giver straks klar indsigt i tallene for hele organisationen.
    4. Engagere: De klare rapporter bidrager til en bedre strømlinet forretningsstrategi og -udførelse og sikrer gennemsigtighed i virksomheden.