Opdag konsolideringsværktøjet

Med BrightAnalytics bliver konsolideret rapportering en legemlig sag. Med et enkelt klik på en knap elimineres IC-transaktioner, der kan foretages konsolideringsregistreringer og medtages kapitalandele.

Konsolideringsværktøj BrightAnalytics - konsolideringsstrukturen

Konsolidering

Forskellige enheder, regnskabspakker, valutaer og forskellige regnskabsår? Forskellene udjævnes korrekt for at sikre en klar og pålidelig konsolideret rapportering.

Konsolideringsposter samt ekstra regnskabsposter er mulige i vores konsolideringsværktøj. Disse indtastes i systemet, f.eks. som afskrivning af goodwill, og skrives naturligvis ikke tilbage til kildedataene.

Product screenshot intercompany eliminaties 1

Elimineringer mellem selskaber

Konsolideringsværktøjet, der er en del af finansmodulet, registrerer automatisk koncerninterne posteringer og visualiserer disse koncerninterne forskelle i et overskueligt smartmap.

Elimineringer mellem selskaber udføres automatisk med et klik på en knap!

Opdag vores konsolideringsværktøj?

  • Hvad er konsolideret rapportering?

    Konsolideret rapportering viser tallene for alle virksomheder inden for gruppen sammen med de nødvendige elimineringer og konsolideringsposter imellem virksomhederne.

  • Hvad er finansiel rapportering?

    Finansiel rapportering giver indsigt i virksomhedens tilstand, i dette tilfælde mere specifikt i den finansielle status.

  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics is the most intuitive, reliable and fast management reporting platform that covers all needs on management reporting and consolidation.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Connect: BrightAnalytics connects with accounting, ERP and CRM systems, and centralizes all data in the BrightAnalytics platform.
    2. Report: The standard templates in BrightAnalytics are immediately ready for use, but can be fully tailored to suit one’s needs.
    3. Analyze: The management reports and dashboards offer a wealth of information and immediately provide clear insight into the figures of the entire organization.
    4. Engage: The clear reports contribute to a better streamlined business strategy and execution, and ensure transparency within the company.