Wolters Kluwer VERO-logo
Let’s get you up and running with data from Kluwer Vero

Modules

  • Finansiel rapportering

Kluwer Vero

Integration

BrightAnalytics centraliserer alle finansielle og operationelle data i en enkelt platform og giver dig mulighed for at kombinere disse tal i en uendelighed for at opnå den mest omfattende indsigt.

Dataene fra Kluwer Vero omdannes til klare og interaktive dashboards, grafer og scorekort på BrightAnalytics-platformen, der fortæller den sande historie bag tallene. Alle dine finansielle og operationelle rapporter er umiddelbart tilgængelige i BrightAnalytics:

Og meget mere!

Om Kluwer Vero og Wolters Kluwer

Kluwer Vero er et administrativt program, som på baggrund af en modulær struktur opfylder dine administrative behov, skræddersyet til din virksomhed. Du behandler fakturaer og kontoudtog (både manuelt og elektronisk), udarbejder momsangivelser, administrerer afskrivninger og udarbejder indsigtsfulde rapporter.

  • Hurtig behandling af regnskabsdokumenter
  • Elektronisk momsangivelse
  • Automatisk behandling af elektroniske betalinger
  • Udvidet afskrivningsmodul
  • Kraftfulde analyseværktøjer og dashboards

Wolters Kluwer software og konsulentvirksomhed er leverandør af professionel information, softwareløsninger og tjenester til forskellige faggrupper som f.eks. læger, sygeplejersker, revisorer, advokater og industrier inden for skat og regnskab, finans, revision, risiko, overholdelse og regler. BrightAnalytics kan forbindes med mange pakker fra Wolters Kluwer:

logo flower

Forbindelse af værdifulde data

BrightAnalytics er allerede forbundet med mere end 120 applikationer, og der kommer hele tiden flere til! Fandt du ikke dit stik? Lad os vide det, så tager vi os af det med det samme!

  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics er den mest intuitive, pålidelige og hurtige ledelsesrapporteringsplatform, der dækker alle behov for ledelsesrapportering og konsolidering.

  • Hvilke rapporteringsmoduler tilbyder BrightAnalytics?

    BrightAnalytics, ledelsesrapporteringsplatformen, tilbyder 3 forskellige rapporteringsmoduler. Grundmodulet dækker finansiel rapportering og kan udvides med kontant- og/eller operationelle rapporteringsmoduler.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Opret forbindelse: BrightAnalytics forbindes med regnskabs-, ERP- og CRM-systemer og centraliserer alle data i BrightAnalytics-platformen.
    2. Rapporter: Standardskabelonerne i BrightAnalytics er klar til brug med det samme, men kan skræddersys, så de passer til ens behov.
    3. Analyser: Ledelsesrapporter og dashboards tilbyder et væld af oplysninger og giver straks klar indsigt i tallene for hele organisationen.
    4. Engagere: De klare rapporter bidrager til en bedre strømlinet forretningsstrategi og -udførelse og sikrer gennemsigtighed i virksomheden.

  • Hvordan tilslutter jeg BrightAnalytics til min pakke?

    Dette er kun muligt efter at have kontaktet en af vores kolleger i kundeservice. De danner bro mellem kunden og forretningsanalytikerne og sikrer, at forbindelsen mellem jeres pakker fungerer gnidningsløst.