Let’s get you up and running with data from Planacy

Category

  • Finans

Planacy

Forenkling af datadrevet finansiel planlægning

Planacy er en førsteklasses planlægningsplatform, der strømliner din budget-, prognose- og planlægningsproces. Platformen er bygget til at håndtere en kompleks virkelighed og kan tilpasses fuldt ud til enhver virksomhed, dens behov og processer. Denne unikke fleksibilitet og konfigurerbarhed gør Planacy til et af de mest effektive planlægningsværktøjer på markedet.

Udnyt dine allerede foretagne investeringer fuldt ud med Planacy’s problemfri integrationer til Excel, førende business intelligence-systemer og andre af de bedste finans- og rapporteringsplatforme. Med en problemfrit integreret platform til datamodel samt analyse og opfølgning reducerer du implementeringstid, vedligeholdelse og administration.

Reducer tidskrævende, manuelt og gentagende arbejde med Planacy – få mere kontrol over dine processer, og øg kvaliteten af dit arbejde. Automatisk indsamlede referencedata, automatiske prognoseforslag, rullende prognoser og scenarieplanlægning gør det også muligt for dig at tilpasse dig hurtigt, når omverdenen og omstændighederne ændrer sig.

  • Den bedste planlægningsplatform i sin art
  • Cloud-baseret SaaS-produkt
  • Kan tilpasses fuldt ud til alle brancher og processer
  • Unik database-arkitektur
  • Hurtig implementering – kom i gang på 4 uger!
  • Problemfri integrationer til finans- og rapporteringssystemer
  • Værdiskabende, effektive og mere automatiserede processer
Planacy-integrationen_Budgeting dashboard på Planacy-softwaren

Om Planacy

Planacy er en svensk SaaS-virksomhed, der blev grundlagt i 2015 og nu har over 100 virksomheder i Norden tillid til Planacy.

Virksomheden drives af et motiveret og passioneret team med en vision om at bidrage til mere succesfulde virksomheder ved at forenkle mere datadrevne, samarbejdsorienterede og kontinuerlige planlægningsprocesser.

Få mere at vide om vores partnerskab med Planacy

logo flower

Forbindelse af værdifulde data

BrightAnalytics er allerede forbundet med mere end 120 applikationer, og der kommer hele tiden flere til! Fandt du ikke dit stik? Lad os vide det, så tager vi os af det med det samme!

  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics is the most intuitive, reliable and fast management reporting platform that covers all needs on management reporting and consolidation.

  • Hvilke rapporteringsmoduler tilbyder BrightAnalytics?

    BrightAnalytics, the management reporting platform, offers 3 different reporting modules. The basic module covers financial reporting, and can be extended with the cash and/or operational reporting modules.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Connect: BrightAnalytics connects with accounting, ERP and CRM systems, and centralizes all data in the BrightAnalytics platform.
    2. Report: The standard templates in BrightAnalytics are immediately ready for use, but can be fully tailored to suit one’s needs.
    3. Analyze: The management reports and dashboards offer a wealth of information and immediately provide clear insight into the figures of the entire organization.
    4. Engage: The clear reports contribute to a better streamlined business strategy and execution, and ensure transparency within the company.

  • Hvordan tilslutter jeg BrightAnalytics til min pakke?

    Dette er kun muligt efter at have kontaktet en af vores kolleger i kundeservice. De danner bro mellem kunden og forretningsanalytikerne og sikrer, at forbindelsen mellem jeres pakker fungerer gnidningsløst.