Først vil vi gerne takke teamet hos BI Book. Ligesom vi gjorde, så de et problem på markedet og udviklede en løsning til konsolideret ledelsesrapportering.
Er du klar til at lære mere om BrightAnalytics som et alternativ til BI Book?
Find ud af det nedenfor!
BrightAnalytics-platformen er et lag oven på dine systemer (regnskabssystem(er)/ ERP / CRM / ATS / osv.). Platformen er direkte forbundet med disse systemer, så du kan flytte fokus fra indsamling til analyse af data og generere værdifuld indsigt.
Al logikken er allerede indbygget i platformen, så du kan begynde at automatisere din rapportering med det samme. Du kan endda indsætte dine egne ønskede budgetter for at træffe de bedst mulige beslutninger.
De tre moduler i BrightAnalytics samler alle finansielle og operationelle data i gennemsigtige og brugervenlige dashboards, så du får et 360° overblik over hele organisationen.
Den feedback vi får fra vores brede kundebase er, at vores værktøj er let at bruge, både for finansielle og ikke-finansielle virksomheder. Med kun en halv dags træning er du hurtigt klar til at bruge platformen.
Du kan nemt foretage ændringer i strukturer, tilknytninger, dashboards, brugeradgange osv. Vi lægger nøglerne i dine hænder. Dette står i kontrast til de klassiske BI-værktøjer, hvor alle ændringer skal foretages af en intern eller ekstern specialist.
Men lad dig ikke vildlede, et produkt, der er let at bruge, er ikke ensbetydende med at være enkelt. BrightAnalytics-værktøjet er blevet udviklet gennem årene til at automatisere komplekse sager med få klik.
Med BrightAnalytics kan du skære og skære ud i tern, lege med forskellige analytiske dimensioner og bore ned til bogføringsoplysninger og scannede fakturaer. Når IC-elimineringer ikke balancerer til nul, giver vi et
værktøj til sammenligning mellem virksomheder
, hvor du kan identificere eventuelle manglende bogføringer på få sekunder. Du behøver ikke længere spilde tid på at finde fejl i dine regnskabspakker.
BrightAnalytics sikrer, at dataene på platformen altid er 100 % kompatible med kildesystemet (regnskab, ERP eller CRM-pakke). Det indbyggede sundhedstjek sikrer, at der ikke er uoverensstemmelser mellem det, der er rapporteret, og det, der er blevet booket. Hvis du f.eks. opretter en ny GL-konto i din softwarepakke, vil du modtage en e-mailmeddelelse om, at der er behov for at mappe til den korrekte resultatstruktur.
Har vi nævnt, at vi kan tilsluttes til alle systemer (både cloud-baserede og lokale systemer)? I dag har vi over
150 integrationer
tilgængelige. Hvis din softwarepakke ikke er på denne liste, er vi stolte af, at vi kan oprette forbindelsen på få dage – det er bare vores job.
BrightAnalytics synkroniserer dataene hver nat mellem dit kildesystem og platformen, så du altid kan se de nyeste data, der er tilgængelige. I afsluttende perioder kan du måske endda gøre dette flere gange om dagen for at kontrollere det endelige resultat baseret på de sidste regnskabsposter. Du skal blot trykke på “opdater”.
BrightAnalytics-platformen er ikke begrænset til kun at omfatte finansiel rapportering. Du kan også følge op på rapportering af kontanter og operationelle KPI’er. Det giver dig et 360° overblik over din organisation.
Vores kontantløsning består på den ene side af klient- og kundeforretninger og på den anden side af en kontantprognose. Med hensyn til operationel rapportering forbinder vi ERP-, CRM-, tidsregistrerings-, ATS- og TMS-systemer for at få indsigt i marginer, topkunder, salgstragter, fakturerbare timer, projektoplysninger osv. Hvis du har data til rådighed i et system, datawarehouse eller Excel – kan vi generere forskellige visninger og indsigter, som er værdifulde for din virksomhed.
En cloud-baseret løsning giver mange fordele. Den største er måske det engagement og ejerskab, som du skaber i din organisation. Med BrightAnalytics-platformen kan du give adgang til flere personer og begrænse, hvad de kan se.
Giv dem adgang til alle data, der er relateret til deres forretningsenhed.
Giv dem kun adgang til deres egne kunder, så de kan følge op baseret på de udestående fakturaer.
Giv dem adgang til alle data, men lad dem ikke gå ned til et bestemt detaljeniveau.
Du kan indstille begrænsninger for enhver person/rolle, du ønsker.
Det betyder, at alle, der har adgang til platformen, straks vil få et 360° overblik over de data, de er interesseret i. Det er ikke længere nødvendigt at distribuere statiske Excel-rapporter, som er forældede i det øjeblik, du sender dem ud.