Syneton-logo
Let’s get you up and running with data from Syneton

Modules

  • Operationel rapportering

Category

  • CRM
  • Finans

Syneton

Integration

BrightAnalytics kan problemfrit forbindes med Syneton og 280 andre systemer og centraliserer alle finansielle og operationelle data i en enkelt platform. Dette giver dig mulighed for at kombinere disse tal i en uendelighed for at få den mest værdifulde indsigt.

Dataene fra Syneton omdannes til klare og interaktive dashboards, diagrammer og rapporter på BrightAnalytics-platformen og fortæller den sande historie bag tallene. I BrightAnalytics er alle finansielle og operationelle rapporter tilgængelige med det samme:

Og meget mere!

Om Syneton

Syneton Admin støtter revisorer og bogholdere med deres kontorstyringssoftware. De hjælper bl.a. med at administrere kunde- og ydelsesdata, registrering af timelønninger og automatisk generering af fakturaer.

logo flower

Forbindelse af værdifulde data

BrightAnalytics er allerede forbundet med mere end 280 applikationer, og der kommer hele tiden flere til! Fandt du ikke dit stik? Lad os vide det, så tager vi os af det med det samme!

“Regnskabspakkerne i vores udenlandske filialer med andre valutaer blev hurtigt integreret.”
– Gilles Desmet, produkt og finans
Stas-logo
  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics er den mest intuitive, pålidelige og hurtige ledelsesrapporteringsplatform, der dækker alle behov for ledelsesrapportering og konsolidering.

  • Hvilke rapporteringsmoduler tilbyder BrightAnalytics?

    BrightAnalytics, ledelsesrapporteringsplatformen, tilbyder 3 forskellige rapporteringsmoduler. Grundmodulet dækker finansiel rapportering og kan udvides med kontant- og/eller operationelle rapporteringsmoduler.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Opret forbindelse: BrightAnalytics forbindes med regnskabs-, ERP- og CRM-systemer og centraliserer alle data i BrightAnalytics-platformen.
    2. Rapporter: Standardskabelonerne i BrightAnalytics er klar til brug med det samme, men kan skræddersys, så de passer til ens behov.
    3. Analyser: Ledelsesrapporter og dashboards tilbyder et væld af oplysninger og giver straks klar indsigt i tallene for hele organisationen.
    4. Engagere: De klare rapporter bidrager til en bedre strømlinet forretningsstrategi og -udførelse og sikrer gennemsigtighed i virksomheden.

  • Hvordan tilslutter jeg BrightAnalytics til min pakke?

    Dette er kun muligt efter at have kontaktet en af vores kolleger i kundeservice. De danner bro mellem kunden og forretningsanalytikerne og sikrer, at forbindelsen mellem jeres pakker fungerer gnidningsløst.