Let’s get you up and running with data from Autotask

Modules

  • Finansiel rapportering

Category

  • Finans

Integration Type

  • On-Premise

Autotask

The integration

BrightAnalytics connects seamlessly with Autotask and various accounting, ERP and CRM packages. This allows the BrightAnalytics platform to centralize all relevant data into a single platform. This allows you to endlessly combine these figures to arrive at the most inclusive insights.

The data from Autotask is poured into clear and interactive dashboards, charts and reports on the BrightAnalytics platform, telling the true story behind the numbers. In BrightAnalytics, all financial reports are immediately available:

And much more!

About AutoTask

Autotask is an IT business management platform, it enables you to centralize business operations and make data-driven decisions to improve service, productivity and profitability.

Flower logo

Connecting valuable data

BrightAnalytics already connects with more than 280 applications, and is creating more all the time! Didn’t find your connector? Let us know and we’ll get right on it!

“Takket være den direkte indsigt i finansielle og operationelle KPI’er kan vi foretage justeringer hurtigere, og vi kan vokse på en meget bedre kontrolleret måde.”
– Niels Zutterman
Absolute Jobs logo
  • Hvad er BrightAnalytics?

    BrightAnalytics er den mest intuitive, pålidelige og hurtige ledelsesrapporteringsplatform, der dækker alle behov for ledelsesrapportering og konsolidering.

  • Hvilke rapporteringsmoduler tilbyder BrightAnalytics?

    BrightAnalytics, ledelsesrapporteringsplatformen, tilbyder 3 forskellige rapporteringsmoduler. Grundmodulet dækker finansiel rapportering og kan udvides med kontant- og/eller operationelle rapporteringsmoduler.

  • Hvordan fungerer BrightAnalytics?
    1. Opret forbindelse: BrightAnalytics forbindes med regnskabs-, ERP- og CRM-systemer og centraliserer alle data i BrightAnalytics-platformen.
    2. Rapporter: Standardskabelonerne i BrightAnalytics er klar til brug med det samme, men kan skræddersys, så de passer til ens behov.
    3. Analyser: Ledelsesrapporter og dashboards tilbyder et væld af oplysninger og giver straks klar indsigt i tallene for hele organisationen.
    4. Engagere: De klare rapporter bidrager til en bedre strømlinet forretningsstrategi og -udførelse og sikrer gennemsigtighed i virksomheden.

  • Hvordan tilslutter jeg BrightAnalytics til min pakke?

    Dette er kun muligt efter at have kontaktet en af vores kolleger i kundeservice. De danner bro mellem kunden og forretningsanalytikerne og sikrer, at forbindelsen mellem jeres pakker fungerer gnidningsløst.